julmust

(simon har inget svenskt skrivbord men jag tror ni anda kommer forsta vad jag skriver)

Igar var jag, Simon och Rasmus och kakade kinabuffe
den samsta kinabuffen hitills men det var trevligt och jag kakade asmycket nudlar (som egentligen var spaghetti)

Sen kopte jag en flaska julmust och ostkrokar till oss
sen slog Rasmus Simon med pasen som julmustflaskan var i
julmustflaskan gick sonder den fick ett litet hal i botten och den borjade lacka lite
vi stoppade den i en pase och det slutade lacka
vi hoppade pa bussen pavag till Simon och jag upptacker att flaskan lackar mycket vi stoppar den i en till pase
men sen sager en tjej som sitter mittemot oss att det lacker
det typ rann julmust i hela bussen
som tur var fanns det en papperskorg dar sa flaskan slangdes

juste jag har klippt mig fett bra











Kommentarer
Postat av: jennifer

Får man se bild?

2010-12-01 @ 18:30:26
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0