fredag ominkäregudalltsåtyplikzåmlängtat!

Är i skolan nu på min andra lektion

två lektioner kvar

häll jä

påtalomingenting
händelse från onsdag morgon:
Simon jag och hans kompis Nils ska till busshållplatsen
jag har två tröjor på mig och min tjockjacka
Hanna: Jag känner mig som en liten, fet pingvin
Simon: Du är en fet liten pingvin
Hanna: Din mamma är en fet liten pingvin
Simon: Oh snap
Nils: Alltså, tänk om det var en liten fet pingvin som körde bussen, alltså man står där trött och jävlig och så sitter en fet liten pingvin där och kör
Hanna: Jasså Simon, din mamma kör buss?
Simon: Ja
Hanna: Simon, hur känns det att ha sex med en fet liten pingvin?
Simon: Det är nice
Hanna: Och nu menar jag din mamma
Simon: Ja, hur tror du min bror kom till egentligen?
Nils: Nu.. gick det över gränsen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0