vatten

tja, det har varit någon på TC (tegscentral skola) som har har gjort en vattenskada asså personen/personerna som har gjort det här har brandslang läcka vatten och det gjorde den under hela natten.. XP  lite fail där..
aja det kommer bli ett jäkla liv om det här ett tag framöver...

ah... nu äre fredag..yeeey... happ vet inte vad jag ska göra i helgen blir nog att se en massa filmer, spela massa spel... men de e kul :D kollade runt på youtube och kom fram till en massa gammla barn pogram (intron då) och då såg jag en av dom bästa barn pogramen som fanns.. ja! juste björne!! :D det var typ det bästa jag visste när jag var liten :P

aja nu ska jag "sova".. haha
;)

/Faddji


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0