Målningar, musik, kött och pengar!

Elina blev glad över sin tavla
:3
Jag, Mus var hemma hos Elina igår och fikade
och det var inte lite direkt..

tusen koppar te
cupcakes som jag hade bakat med rosa glasyr
fruktsallad med glass och chokladsås
och
cheesecake

Jag har blivit ekoveg
att jag bara äter närproducerat kött
önska mig lycka till
det har funkat i en vecka hitills

Vi fick pengar från Umeå fritid för att köra konserten :3
WUNDERBAR



Fint tak som vi hittade på stan ett sådant vill jag ha i mitt rum



Och som sagt var vi fikade :3

/Renen


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, det var trevligt, tavlan var fin men du stavade cheesecake fel :( xD

2010-03-02 @ 13:02:14
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Renen

Nomnom

jag brukar stava fel

för jag vill att du ska rätta mig :P

2010-03-02 @ 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0