Jag bloggar för att Elina bad mig nu

Jajamen
Imorgon blir det sportlov
Då kommer mina släktingar
Stackars dem
de kommer att behöva åka skoter D: med min pappa

På måndag åker jag till Elina
det ska bli trevligt
Vi (Vi=Jag, Elina och Rasmus) ska bo hos Elinas pappa och hans festman som bor i Skellefteå
:)

Just nu pluggar jag sam!

Förresten, jag tycker ni ska se den nya Alice in Wonderland :)
Den var bra
Det var jag, Faddji, Astrid, Elina och Rasmus som var på premiären igår

Fin bild på Musen från igår kväll på bion:

Bilden är tagen av Astrid (hon ville att skulle skriva där, hon är VERKLIGEN en sann piratpartist)!

Lyssnar på denna just nu


/RENEN

Kommentarer
Postat av: Elina

Trevligt hade vi, fiiin bild :D

Hihi, musika :)

♪ ♫

╔═══╗; ♪

║███║ ♫

║ (●)

╚═══╝

2010-03-04 @ 20:46:28
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Renen

♪ ♫

╔═══╗; ♪

║███║ ♫

║ (●) ohh musik <3

╚═══╝

2010-03-04 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0