Imorgon bär det av till Elina!

Nu har mina släktingar åkt
lite sorgligt
det kommer nog dröja ett tag tills jag får se dem igen
:/

Men
imorgon ska jag åka till Elina och Mus som är hos Elinas pappa och hans festman som bor i Skellefteå
Det ska bli sjukt kul 
jag längtar =)

Träffade dem igår förresten på stan när vi visade snöskulpturerna i centrum för min faster
Elina och Mus hade som vanligt "bråkat"
och jag förklarade min oro för att de hade blivit ovänner på riktigt XD
Mimi var med dem 
det var kul att se henne igen för det var ett tag sedan jag träffade henne =)

Imorgon måste jag gå upp halv nio
sedan till läkaren
sedan till bussen som går klockan 12.00
Vet inte vad jag ska göra på bussen
jag kommer nog bara sitta och läsa eller något...
PLUS
att jag har godis kvar sen igår
när vi var på "I love you Phillip Morris"
den var ganska okej

min faster tyckte den var skit
REN skit

Jag ska baka nu och försöka få tag i Ida!

SPORTLOV

/RENEN 
(NU upptäckte jag att jag hade skrivit om att jag träffade mus elina och mimi på det förra inlägget (A))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0