Astrid

Förra veckan sov jag hos Astrid
Då såg vi Djungelboken och Aladdin
Vi drev sönder bägge två
T.ex. Djungelboken drev vi sönder genom att säga vilka karaktärerna var i verkligheten
Baloo= Astirds mormor*
Mowgli= Astrids kusin Erik*
Sheri khan= Astrid

*= Erik är Astrids bortskämda kusin som är beroende av blått
BLÅA HUNDVALPAR, BLÅA KATTUNGAR, BLÅ CHOKLAD...
Mormor= Hon som skämmer bort Erik

Men sen kom jag på (nyss) att det är jag som är Kaa
Varför?
Jo, jag gillar barn. <=)





Sen såg vi Aladdin
Abu gjorde något fult i filmen
så jag frågade:
Vad fan gör Abu?
Astrid:
Men, han är jue en apa...
Jag:
Va, jag som trodde han var en husvagn!
ASGARV

Sen gjorde Astrid den här bilden (jag vet inte om jag fick kopiera den hehe)



/RENEN


Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHA!

2010-03-18 @ 20:00:22
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0