NAIROBI <3

HEMMA FRÅN NAIROBI



Det har varit helt underbart! : D Längtar redan tillbaka!

Elin och Edwin, den dagen räddade Edwin oss från försäljare. Såhär gick det till, vi kliver in i en liten butik i Nairobi, direkt blir vi överfallna av försäljare och jag säger försiktigt att jag bara ska titta, tillslut när jag har valt två dockor och en vaxduk och ska betala så blir det jobbigt, mannen säger att han vill ha 35000 shilling för det, det är 3500 kr, jag tänker aldrig i livet och försöker pruta osäkert
tillslut hämtar jag Edwin och han ger dem en utskällning och prutar ner till ett rimligt pris
vi bjöd honom på den lokala kaffebaren som tack : )

Vi var på Titis arbetsplats, en teater han utbildar sig till skådis : ) och drack (inte öl, jo, de andra men inte vi småttingar) Vi var på Titis arbetsplats som var en teater, eftersom han håller på att utbilda sig till skådis :), där dracks det öl och läsk för småttingarna

Godiset var intressant där, vissa hade nog gått ut över bäst före datum, dock var kexen goa!


Jag lärde skolflickorna att svära på svenska : ]
Diana står i mitten (den äldre kvinnan) hon var så jävla häftig! "Im gonna play the mother of a stick!" hon var en berättare från Californien.






Det var så KUL att vara där!!!! :D

/renen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0