Min bror är fjortis : )

Igår fyllde min bror fjortis
på kvällen gick vi och skulle se den nya Beck filmen på SF
väl där så vägrade kvinnan i kassan ge Henrik sin biljett för han är 14 år och åldersgränsen var 15 år
jag blev lagom irriterad
och frågade men han sitter ju med mig! och ofta han skulle bli rädd!
men hon gav oss inte biljetten så vi såg the A-team istället
den var..ja.. ok
som vanligt så drogs det igång igen i filmens rullning "DÄT ÄR IRAKS FÄL, OCH SADDAM ÄR FARLIG"
man bara, okej, Saddam är död...
och sen varje gång de pratade om den amerikanska millitären så spelades det "stolt" musik
usch
Filmen får 2 av 5 humlor...eller något...



/Renen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0