Klockan är 07.43

Häjhäj

Just sitter jag och dricker mitt te och har slem i halsen

Iallafall, detta är sista veckan på min praktik

Det skulle faktiskt inte förvåna mig om jag börjar smågråta när jag ska lämna förskolan
kalla mig tönt men så är det och även fast jag har bara varit där i ca 6 veckor så tycker jag att barnen är så otroligt fina där jag kommer sakna dem jättemycket :´/

Vet ni vad?
JAG SKA TILL AFRIKA NÄSTA VECKA! : D
Med Ungberättarscen som jag är med i!
Det med blir Elin från Skåne, Love från Umeå, Mats från Stockholm och såklart jag från Umeå! ^^
Jag har inte riktigt fattat än att jag ska dit nästa vecka, jag reser först till Stockholm med flyg nu på måndag, sen klockan 04.30 på morgonen på tisdag drar vi till Nairobi med mellanlandning i Amsterdam.
Alltså, jag är ganska så förväntansfull just nu kan jag meddela. : )


Vill avsluta detta med ett citat:

"Soppartorsk som man säger i Amierkatt, när bränslet tagit slut"
-Mulle Meck

/Renen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0