Varför gör jag bort mig så lätt?

Det är något jag verkligen undrar över..
VARFÖR
gör jag bort mig så lätt?

Jag menar,
det kan inte vara någon slags gud som har bestämt att jag ska göra bort mig, för gud finns inte så jag kan inte fråga denne,
jag är inte efterbliven (NU BLEV NI FÖRVÅNADE VA?) så, jag kan inte skylla på det,
jag kan inte heller skylla på otur, för det är jag själv som fixar så jag gör bort mig, helt enkelt,
nyss fick jag panikångest, varför?
För jag tänkte på att jag yttrade mig väldigt fördomsfullt om en viss folkgrupp en gång,
och det är verkligen inte jag,
jag brukar aldrig yttra mig så,
men, någon gång ska vara den första,
men det var fortfarande inte okej,
däremot har jag bättrat på en grej som jag inte kunde riktigt göra förut,
att inte gå ner i en lång panik period
nu kan jag skämta om det TUMMEN UPP
alla kanske inte bryr sig (DET ÄR TYP TRE PERS SOM LÄSER DENNA BLOGG :D)
men jag märkte nyss att jag har blivit mycket bättre på att hantera mina känslor över pinsamma situationer än förut! 
STOLT

Men, vad händer nu? 
Jo, jag sitter med mitt natur prov och pluggar eller ska plugga
"VA, PLUGGAR DU PÅ JULLOVET? ÄR DU HELT FRÅN VETTET?"
Nu är det såhär att vår lärare gav oss läxa på jullovet 
jag vet, hon förtjänar att bli våldtagen av tentakler.

2010 HADE JAG REDAN GLÖMT

/renen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0