LÖRDAG

Har ätit ett ton godis och ska plugga snart på en lördag kväll :)

medans alla är ute och festar (eller något annat, jag vet inte vad alla andra gör... festar.. eller knullar? NE VILKET FULT ORD DET HETER FAKTISKT IDKA SAMLAG)

Iallafall
jag har varit med Saltina och Mus på stan idag! :) KUL!
När jag och Mus väntade på bussen så kom vi fram till att man skulle ha muminlajv! :D

Hanna: PAX ATT VARA LILLA MY!
Mus: Hon är en bitch.
(tystnad....)

Iallafall
IMORGON BÄR DET AV TILL ELINA
vet ej vad vi ska göra
idka samlag hoppas jag..
då får mus titta på...
>=) assrape på Elina...

NY FRISYR FÖRRESTEN
denna blogg är inte lika populär som typ...
FOKIS
BLONDIN BELLA
så jag kan lungt publicera bilder på mig utan att någon "AFTONBLADET, HANNA HAR BYTT FRIPPAN!" O.O

/renenKOKOSNÖT  sa min bror  den jeaveln..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0