Vi fryser ihjäl vi får kramp en mås har flygit genom mitt fönster sen fick den damp

Jag sitter just nu i mitt klassrum i skolan
Hurra
Jag fryser jättemycket
jag känner mig gangster i smüg och har på mig min jacka
för annars skulle jag frysa otroligt mycket

Idag är det en sådan här "slödag"
Jag vill BARA sitta vid datorn
(Beroende nästa?) 

Vad händer denna vecka?

Måndag
Idag händer ingenting jag ska plugga sam

Tisdag
Möte om konserten med Andrea, Elina, Marie och mig själv
Då ska Elina få sin tavla som jag har lovat henne
Plugga sam

Onsdag
Kretsen 
Plugga sam

Torsdag
Plugga sam

Fredag
Sam prov
sen ska jag knäcka en bira (UÄCK fortfarande nykterist)

Lördag
Stan med Elina och kanske Mus

Söndag
Dricka te med Elina och kanske Mus

/renen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0