Valar Diarrémisse

Msn samtal:

                                                       Igelkootén säger:men jag vet inte

i ngn valfitta

vad skrev jag nyss?

valfitta

helvete

Astrid | säger:

hahaha

                                                                    Igelkootén säger:
                                                            vad svårt att pulla en valfitta

MEN VAD SKRIVER JAG?????

Astrid | säger:

herregud

                                                                    Igelkootén säger:
                                       jag menar, det räcker inte ens med BÅDA knytnävarna,
                                       man måste typ köra in en traktor i den för att det ska vara skönt

Astrid | säger:

-.-

                                                                       Igelkootén säger:
                                                                    NU RINGDE MAMMA

Astrid | säger:

gött!

                                                                      Igelkootén säger:
                                             tycker du det är gött att köra traktor i en valfitta?

usch

Astrid | säger:

-.-

                                                                  Igelkootén säger:
                                                                             usch

HAHAH Det är så kul att irritera dig

Astrid | säger:

haha

du är äcklig

Igelkootén säger:NEHE

/Renen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0