Tisdag äcklig fisk äckligt ris

Gud som haver barnen kär
ställ dig på knä och sug min kuk

Tisdagen började som vanligt

mobilklockan ringer

jag tycker inte om den signalen

jag stänger av den

ligger och drömmer om enhörningar

ett eko hörs någonstans i dimman

min mors röst river en reva i min dvala

Hon säger att nu är det dags att kliva upp

Sedan hoppar jag av vid skolan

Första lektionen

Engelska

Ganska intressant faktiskt

Vi pratade om Edgar Allan Poe

Sedan blev det Svenska

Jag var duktig under lektionen

Sedan blev det lunch

Iranskt ris och lax

Törr ris och fjällig lax

üsch

Nu sitter jag här och skriver på min ACK så populära blogg

förresten

imorse stod Faddji och väntade på bussen

som inte kom

så jag gav henne skjuts :)

Hon blev JÄTTEGLAD

:)

Nu känner jag mig svettig och persk

Alla mina tröjor är i tvätten



Jag har en svettig tröja på mig

Busigt

/Renen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0