Söndag morgon kl 09.12 och det är en kall, kall vinter bakom fönstret

Fan vad poetsik jag kände mig när jag skrev rubriken

Igår hade vi ett möte
vi= Jag, Andrea, välgörenhetsgruppen Hope och Marie

Då pratade vi om Cookie Fight :3 trevligt trevligt
Jag och Andrea drack typ 300 liter kaffe
jag hade argumentet att jag var kaffeberoende
(dåligt?)

Här kommer ett smygpolitiskt inlägg

En vietnamesisk bonde
gick med två korgar mat
och under varje rishög
det låg en handgranat

Alla tror visst att jag är kommunist för att jag lyssnar på sådan musik
haha
Elinas förtjänst
Min pappa är ganska trött på det
Men jag har FULL rätt att lyssna på kommunistisk musik
Jag menar
om han får ser Hitler dokumentär filmer
(som alla andra män i ca 40-50 års åldern så har även min far ett intresse för andra världskriget, jag vill dock påpeka att han INTE är nazist så ingen får för sig det plötsligt)
Okejokej
en dokumentär kanske inte är som propaganda musik
men om han tror att jag blir hypnotiserad till att följa den röda fanan av några propaganda låtar så har han ganska FEL
så dum är jag inte
nu ska jag lyssna på mer propaganda musik
bara för att den utgör ca 90% av all politisk musik typ

/RENEN

Jag bara tog den här bilden, den kändes RÄTT till inlägget


Kommentarer
Postat av: Elina

smygpolitiskt*

Och fyfan så hemsk den där låten är ;'(

2010-02-22 @ 01:42:25
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Renen aka bajsis aka Hanni Khol

Låten är väldigt röd om man säger så

jag tycker den är jättebra!

VA? STAVADE JAG FEL IGEN? XD

2010-02-22 @ 09:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0