snow,sun and lost

Nu blir det ett nytt avsnitt av: inget som finns i dig!
det är en liten serie som jag håller på med... jag ska fixa den så man vågar vissa den för folk  -__-'
happ... imorgon ska jag till paradisbadet och det ska bli KUL ^^
kom på att det är inte så långt kvar till lovet och jag vet inte vad jag ska göra men jag ska kanske åka till lycksele men jag är inte 100 % på det...
har ganska många prov och läxor men jag orkar inte plugga eller bry mig men jag måste för det är ganska dåligt om man sitter på ett prov och inte kan ett skit... >_<
men men! det är bara att se vad livet har att bjuda på....
status: ganska glad men trött fast det är jag alltid, jag har aldrig varit riktigt utvilad... det är som jag inte kan vara utvilad... aja 
shit happens!
lyssnar mycket på kinesisk musik asså flöjt, det är så vackert, jag och en kompis pratade om musik och då sa jag att jag gillar kinesik musik och hon bara tittade på mig som om jag var lite "i min egen värld" -_-'
aja, det är bra musik ^^

hare! ska sova nu...
/Faddji


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0