Nej, jag skulle inte slicka på Stalin

NU påstår Elina att jag har en bild under sängen
bilden föreställer Stalin
den brukar jag slicka på
påstår Saltis
jag kan säga att det är inte HELT sant
jag sa att om jag har en pinuppabild på Stalin
då har Elina minsann hatbilder på asiatgossar
lika trovärdigt bägge parterna

Jag var uppe och tog lite nattmat :3
Ett kex
En kopp te
Ett glas med youghurt mixat med banan
och
ett glas juice
tänkte egentligen värma rester av pizzan
men den har väll flytt
för jag hittar inte den

Ellinor har nysit framför sin webbcam ikväll :3
Ellinor= Barndomsvän som jag har känt så länge jag kan minnas, hon gillar hästar och snusk (vem gillar inte snusk? ALLA gillar snusk)
ne, jag är värre än henne :3

Detta är Ellinor :3 (Hon har luktat på te med Mus) :3
/renen


Kommentarer
Postat av: Ellitvål

Hahaha XD ja vem gillar inte snusk? ;)

2010-02-28 @ 02:29:42
Postat av: Renen

ALLA GILLAR SNUSK <3

2010-03-03 @ 00:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0