Franska, Nolia

Just nu väntar jag på min franska lektion
jag håller på att somna
lat som jag är kom jag på igår att jag har ett läxförhör idag

jag fick sitta uppe och plugga igår på det
undra hur det kommer gå....

Iallafall
den där konstsnubben var på Kretsen igår
jag var nervös
vet inte varför
Elina var snäll och sa att mina tavlor var fina :)
Så nu har jag gjort en tavla till henne som är ganska sen

Sen ska klassen på Nolia idag
vi ska gå runt och svara på frågor om jag har uppfattat det rätt
(trist)
jag vill se Thomas Di Leva (SOM HAR KASTAT EN APELSIN PÅ MIG EN GÅNG) :D
Han ska ha föreläsning där men jag hinner inte se :(

Jag håller på att somna
jag vill ha energitabletter, te och kaffe i mänger!

/Renen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0