Dagen idag

Jag har kollat på universitets utbildningar på Nolia
det var trevligt
har tänkt att gå Konsthögskola
eller bara någon konstutbildning
jag älskar konst
jag älskar att få använda min kreativitet

Iallafall
jag gick till Nolia med min kompis Cissi som jag lärde känna genom ungberättarscen
sedan skiljdes vi på Nolia efter ett tag
då träffade jag mina kompisar Isa, Ida och Sandra
Jag träffade även min barndomsvän Ellinor där!
Sedan, när jag skulle gå såg jag en välbekant figur vid utgången.
Ja, det var Pennknullaren /Mus/Busmus
Och han bad mig snällt att gå med honom en stund
Och eftersom man ska vara snäll med sina kompisar så gick jag med honom
Efter ett tag träffade han sin kompis
han presenterade mig som Bajs Hanna
Kul Mus kul
Men då förklarade jag att Pennknullaren knullade pennor
Hans kompis sa att hon var inte förvånad
BRA (Y)
(Han fick faktsikt en penna idag när han kollade på ett Universitets bås, jag gav honom en blick och viskade "Penna" han såg upphetsat på pennan men skulle vänta tills mörkret innfallde innan han började sin akt med den stackars pennan)
Iallafall
eftersom han hade träffat sina kompisar och slapp vara ensam så skyndade jag mig till min idrottslektion
där hade vi ett sjukt jobbigt pass
men det var faktiskt kul :)

/Renen


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag var inte där.

Orkade inte :) :(

2010-02-18 @ 20:44:13
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Renen aka Bajsis

Men Elina, jag var ju där!

2010-02-18 @ 21:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0