Astrid Fahlgren

Jag gästbloggar, men det är bara för att jag har gjort en ny design åt Hanna och Lisa (TRYCK F5 OM NI INTE SE DEN).
Den vart skitsnygg, enhörningar och blod, finns ingen bättre blandning.

Kolla in min blågg
(det där är en länk, tryck på den)

Men snart ska jag blogga här igen, och det är bara för att jag vill (jag har inte frågat efter Hanna och Lisas tillåtelse men det bajsar jag i)

Och några visa ord innan jag lämnar denna vackra blogg:
Börja aldrig röka, fast om ni vill det så... kan jag väl inte göra något åt saken.
Men jag bajsar på er, det vill ni inte.
HA!

OVER AND BAJS!

Kommentarer
Postat av: icke banan

AHHH

så jävla snygg blogg :D

2010-02-15 @ 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0