teatime, päls and thä veganer

Godmorgon!
Sitter och dricker te ur min muminmugg <3

Julen har varit skön och jag har fått epic julklappar :D

Igår var jag, Lisa aka Faddji och mamma på mellandagsrean och jag köpte klääääder Ouo sen drog vi på mekka och åt torra mackor (Y)

På nyår drar jag och Simon till Skellefteå och firar med hålborna
mormor har lovat mig en pälsjacka jag vet jag är pretty pimp som ska få det
är det ok för mig att använda päls som f.d vegetarian?

Alla veganer kommer att springa efter mig och typ slå mig och kasta rödfärg (som man har sett på tv att de gör, eller inte)
förresten såg svtdebatt för ett tag sedan att precis när veganvågen kom till Sverige så skyllde många på veganer när t.ex. ett hus brann då kunde man typ höra en kommentar som "Det måste vara de där jävla veganerna..."
coolt
nu förtiden skyller alla på barnen i rinkeby :(
Elina var där för ett tag sedan och när hon kom hem sa hon "Hanni, jag blev inte våldtagen eller rånad EN ENDA GÅNG" (märk sarkasmen i Elinas förvåning)
Nä, men vad hon sa iaf var att det var mycket trevligare än vad media och folk målar upp det som
att alla grannar hälsade på varandra t.ex.
så nu ska Elina flytta dit typ
najs

Simons familj var här på fika igår :D det var trevligt hans mamma och hans lillebror som var här bor i Makedonien och är här för att vara med Simon :)
Iallafall god fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0