Ont i nacken

I fredags var jag, Sandra, Emma och Ida på five det var okej bättre än vad jag hade trott
det var inga fjortisar där O.o helt otroligt kanske någon liten fjortis som smög omkring men inte alls många o.o

Jag har ont i nacken och är sugen på julfika lussebullar och glögg nomnom

Var på julmarknaden i lördags med familjen och Simon vi tryckte i oss Souvas och sedan åkte vi hem och julfikade jättemysigt :)

Sen på kvällen var vi typ 8 pers hemma hos Simon då blev det hemmagjorda burgare med hemmagjorda pommesfrittes satan i gatan nomnompsykos

Igår så gick jag och Simon och såg Harry Potter
den var helt okej och vi drog i oss popcorn och läsk sen åt vi lax hemma hos mig och jag var inte alls hungrig men det är jag nu JAG VILL HA LAX

bilder will komme sooon

Läcker bild på Dan Andresson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0