målade naglar!

Målade naglarna lila nyss (hela världen stannade typ av förundring)
Annars så har jag ont i halsen och är förkyld
jag har handlat EN julklapp idag ;)

Sitter här och känner att jag vill klippa och färga håret nu (gjorde det för inte alls länge sen men man vill ju alltid förändra något)
synd bara att en frisör tar 500 kr för en klippning
man borde bara klippa av håret och lägga det på en våg och ta betalt för hur mycket det väger

Annars så är det ca 15 minus grader ute så är det när man bor i Umeå

Jag längtar efter secondhandsinköp, åka till myrorna och försöka hitta något!

Jag har druckit grönt te men har fortfarande ont i halsen så jag ska nog koka mera, jag är en teajunky :)

Ser på medium och fyfan så vidrigt det är :(

Min mobil är inte snäll mot mig

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0