Slasket i april

Var ute nyss och gick
gick förbi en granne
hennes verandatak hade rasat
jag tyckte synd om henne
och taket

Annars så har det väll inte hänt så mycket
var i Skellefteå hos mormor och morfar
där proppade de mig med mat och godis :>

Var förresten med i berättarslammet
jag var den enda under 60 år
Elina och Rasmus var där och stöttade mig som publik
de grät av skam
^^
jag vann inte jag kom fyra
jag skyller på domarna
i början så valde någon ut vilka som skulle döma ur publiken
hm,
kan man inte ha RIKTIGA domare?
Jag menar, så att inte BARA 300 åringar fick döma
om det var mera blandade domare så hade jag nog fått bättre poäng
jag tror det var ämnet i berättelsen som fick 40.000 åringarna att sätta den sista droppen kaffe i halsstrupen :>
för jag sa ordet "sex" (samlag) ca femtio gånger
min lillebror som satt i publiken tyckte det var BUSKIS
jag körde faktsikt den snälla versionen
men sen så blev jag intervjuad av svt och sr
höhö
Jag var inte med för att antasta de äldre
jag var bara med för att jag är med i ungberättarscen
men those BÄTCHES
ansåg att jag skulle bara komma 4 T.T
ahhaha
ne
så brydd är jag inte
och NEJ
klippet får ni fan i mig hitta själva
(uppdaterat den 12 april) "det är bara det att idag... sa min mattelärare..
"JAG SÅG DIG PÅ TEVE"
Jag: AHHH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.."

Sen har jag letat bilder på Patti Smith
mmmh hon är marabou =)


OCH SNART
PÅ FREDAG
ÄR KONSERTEN
SOM VI HAR FIXAT :D

Insläpp:
19.00

inträde:
20 svenska kronor

artister:
Kreti och Pleti
Rayd
Stethoscope
Summoned Tide






/RENEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0