PÅSKMÜST

Idag har jag druckit påskmust
det är faktiskt godare än julmust
resten av världen som har smakat jul-och påskmust: MEN DÄT Ä JUE SAMMA SORT
Joooe, förvisso, men det är nog för att det är vår och solsken
alltså, PÅSKMUST EN SMAK AV SOLSKEN
(
Ja, jag vet, varför kom jag inte in på den där bögporrgymnasielinjen?)
(VAFALLS, räcker det inte med att jag går BF? Där blir man ju automatiskt pedofil)


Snart blir jag desperat
jag vill HA mina OLJEFÄRGER
JAG
VILL
MÅLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fast, jag målade (fast på redan kluddade papper) och sydde igår
jag lagade ett par jeans
men de sprack vid grenen idag
....
(Okej, det lät inte bra)
Okej, inte vid grenen, vid låret
OCH DET HÅLET HADE JAG SYTT IGEN IGÅR
(men eww, varför misstolkar jag allt?)


Sen har jag fått en ny favoriträtt
FRITERAD ANKA
med vitlöksås...
I fredags när vi jobbade på konserten så tog jag, Elina, Mus, Roka och Hipster middagsrast och drog till Great Eastern och käkade! Jag beställde in friterad anka med valfri sås eller typ nr 37 om man inte orkar säga namnet (Härmade Mus med ankan)
Det var...
SÅ JÄVLA GOTT!

Och en kul grej
När vi beställde in drickan
Elina: Vatten tack!
Rasmus: Vatten tack!
Jag: En stor jucie tack!
Roka: En liten juice tack!
Hipster: Te tack!
Bara så du vet Hipster, jag tänker även härma dig och börja beställa in te till maten på restaurang
hoppas att du inte har TM på det :3

Hursomhelst,
idag började skolan igen
jag har sovit 4 timmar inatt
och just nu ligger jag i sängen
(HETT)
och ska käka PANNKAKA NU

Roka och Hipster= Elinas små skelleftebovänner :3

Och jag ger er bilden på den sexigaste läsken som NÅGONSIN SKÅDATS




/RENEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0