Mina händer luktar surströmming

Mina händer luktar surströmming
fattar inte vad jag har gjort med dem
har tillochmed smörjt in händerna med alkisgel för att undankomma doften
ICKE!
Den stannar kvar


Sandra: Barndomsvän som jag har känt sen mellanstadiet, gillar bränt bacon!
Ida: Barndomsvän som jag har känt sedan dagis, vad kan man säga om henne.. eh, hon tycker om delfiner!
Emma: Min gamla högstadiekompis, hon ÄLSKAR att läsa, hon läser ca 3 böcker per vecka typ :O
Isabelle: Min gamla högstadiekompis, sjukt rolig tjej!

Igår var jag med Sandra, Ida, Isabelle och Emma, vi käkade tacos hemma hos Ida!
Det var trevligt, jag har bara längtat att bara ta det lungt plus att det var länge sen jag åt tacos, som är förvisso världens mest fantasilösa rätt, i varje svenskt hem så förekommer tacos vanligare än volvo så vanligt och svenskt är det
men inte hos mig
det var iallafall GOTT och vi satt och snackade om:
Hentai
Porr
Mens (ÄKTA KVINNOÄMNE)

Jag och Emma pratade mycket om Hentai, det var.... intressant.. och så...verklighetstroget.... ICKET
Grejen är att hentai är så väldans fult, för det är så otroligt..ja, jag saknar ord så fult är det

jaaaaaaaaaaaaaaaaaadu......Smexiga brudar?

/Renen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0