Hemma igen!

Hemma från Skellefteå!
Hade skitkul där!
Första kvällen uppträdde vi på berättarfestivalen det gick bara bra =)
sedan återvände vi till vårt hotell där vi hade varsitt rum det var mysigt ^^
jag var hungrig på kvällen så jag fick ett halvt paket kakor av en av berättarna från Sundsvall Melicia awh :] 
nästa dag hade vi workshop med teater och dansklasser de var väldigt trevliga och jag hade superkul! =D
Synd att jag var tvungen att åka hem för jag hade gärnat stannat resten av veckan
men jag har nationella prov i matte imorgon!
så jag ska plugga hela kvällen och natten...
argh
men min praktik börjar nästa vecka och det ska bli KULKULKUL!
(om ni hör mig på p4 så bli inte förvånade, det är från berättarfestivalen) ^^

Introt... INTROT LYSSNA FÖR FAN PÅ INTROT


/Renen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0