Söndag, fittkruka

Jaha, då var helgen snart slut, däremot har söndagen inte varit tråkig som söndagar brukar vara, faktsikt har den varit väldig värd, för jag och asse faddji och pontus (MIN MANSHORA) var på stan och vräkte sönder! :D:D:D Men nu sitter jag hemma och skall snart plugga IGEN
Annars har helgen varit fett värd :) var med min manshora och asse i fredags, sedan sov jag hos min manshora och var med asse och faddj på lördan, vi var även med manshoran typ en timme sedan, bara för att han var med sin knullkompisar på kvällen och hann bara vara med oss EN TIMME, för sedan var han ju tvungen att gå tillbaka och ta den i röven eller något liknande... :P
 HEHE JAG VET ATT DU KOMMER ATT LÄSA DETTA PRONTUS
NJÄÄÄÄÄT IMORGON ÄR DET SKOLA
det sugwer inte så mycket hästkuk, däremot skulle jag hellre göra något HELT ANNAT

/renen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0