JAG HATAR GÅSTAVAR

Imorse när jag skulle till min ÄLSKADE skola, så hände det vanliga
kedjan på cykelsaten HOPPADE
fingerfärdig som jag är vände jag på cykeln och började försöka sätta fast kedjan
plötsligt hörs ett skratt, jag tittar upp, där står en tant över 60 års åldern och flinar brett mot mig
"VAD DUKTIG DU ÄR!" Skrattar hon, hurtig som hon är så har hon stavar i handen och är uppe med tuppen för att gå med stavarna (fan, vad jag HATAR gåstavar)
Jag ler tillbaka och fortsätter med kedjan
"HAR KEDJAN HOPPAT?" frågar tant jag är uppe med tuppen och går med mina stavar
"Ja, det kan du ge dig på." Säger jag artigt och fortsätter med kedjan
Hon asgarvar och beger sig iväg med sina ACK så hurtiga stavar (JAG HATAR GÅSTAVAR)
jag får tillslut fast kedjan, nu är jag ganska skitig om händerna, oljan går inte bort, ARSLE

/Renen


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Kom så ska jag hjälpa dig"

2009-09-22 @ 13:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0