tack då

faddji här.... men det är ju nytt för jag skriver tydligen aldrig på bloggen
men det är inte så att jag måste skriva, eller hur?
just so you know, it was a fucking lot of homework, tests and other crap so I have not  time to write..
ha lite patience.....
bloggen blev snygg ^^
är lite nere pga skolan och så är jag bara allmänt trött
och jag skriver visst på den här bloggen då och då...........


"I'm tired
tired of being ugly
do not say
you are cute
do not say
you are good
do not tell
when you know it's wrong
do not tell."

så...... nu vet ni det

hare! //faddji


Kommentarer
Postat av: renen

samma här, grymt nere! MEN IKV BLIR DET BEN OCH JERRYS :D

2009-10-09 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0