Trävligt med Ansikstboken

BLeBleBLe
BLE

MYCKET TREVLIGT
När man kommer på sig själv
med att tänka "Nu måste jag in på facebook och mata mina fiskar!"
Det är fan som knark
dåligt för hälsan
man kan ju för faen skaffa en riktigt fesk istället.....<---- såhär ser fiskarna verkligen inte ut på ansiktsboken

Förresten, tog svininfluensasprutan typ i ons
det känns fort. i armen
KUL
det var världens längsta kö för att ta en spruta
argh
jag tog den bara för att min pappa är i riskgruppen
och han är ju ganska feg
och är ganska rädd för att bli sjuk i NÖFF NÖFFinfluensan
"Mitt hjärta är dåligt." ÄR hans argument
jaja, klapp, klapp, här, ta en kaka pappa, allt är bra nu
jag har tagit den där jävla sprutan
Varför rädda människor håller på att göra bruna brallor är för att tidningar som aftonbladet och expressen tjänar pengar på att skapa ganska så överdrivna rubriker om att "MÄNNISKOR DÖR I SVININFLUENSAN"
jaja
men det blev inte så satans överdrivet som ni hade skrivt
jävla mediahoror........

/Renen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0