dance? hell no!

nu... nu du är det snart lördag :D  då kommer det bli så jävla kuuull ^^   lucia på sf! ;)
The Chemical Brothers – The Salmon Dance (Hervé Remix)  den här är fan rolig hihi...                                    nu äre snart kalle på tv  YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYY  kalle 4 life <3
så... vart ska ni inte vara när ni är där men om ni inte är där vart fan är ni då?
"ingen förstår hur dåligt jag mår" vart kommer det i från?? om ni vet det så är ni för fan kult på rent smör likt en bra sommar kväll i november O_o
nee nu orkar jag inte skriva mer ^^
ses när vi råkas
/Faddji

 


Kommentarer
Postat av: RENEN

ahahahha det är bara vi som kommenterar varandra jue XD

så deprimerande :]

jag skulle egentligen ha dans på idrotten men,

JAG ORKADE INTE D;

så jag skolkade

det var typ tre veckor sen men jag skämms fort. O_O

2009-12-30 @ 13:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0